Milan Soukup ml.

Historie práce u společností:

U skupiny firem pracuji od roku 2009, kdy jsem nastoupila na pozici referenta prodeje a měla jsem na starosti objednávky zboží, vydané faktury a samotný fyzický prodej na naší prodejně.
Poté jsem byla na pozici vedoucí správy a údržby nemovitostí, kde jsem řídila úklidové pracovníky, které jsme měli rozmístěné po objektech u našich klientů.

Od roku 2012 jsem zodpovídala za výjezdové pracovníky a s tím spojené dohledové centrum, dále za distribuci hygienického materiálu a správu a údržbu nemovitostí.
Od ledna roku 2015 jsem na pozici personálně obchodní referentky.

Úkoly spojené s prací:

Mou hlavní náplní práce je především personalistika - správa veškerých personálních záležitostí a spolupráce se mzdovou účetní.
Dále vše, co se týká distribuce - nákup zboží na sklad, výdej zboží ze skladu, vystavování faktur, příprava cenových nabídek a fakturace.
V další řadě je to správa BOZP a PO, zodpovědnost HS MUSIC, což je škola zpěvu, chráněná pracovní místa a v poslední řadě to jsou asistentské činnosti pro pana ředitele.

Cíle a preference při komunikaci s klientem:

Mou preferencí při komunikaci s klientem je určitá pravidelnost schůzek, při kterých se snažím být stručná, vše správně vysvětlit, následně se zeptat zákazníka, jestli vše dobře pochopil a hlavně se dopracovat k takovému závěru, aby byla spokojenost na obou stranách.

Osobní motivace:

Mou motivací jsou spokojení zaměstnanci a především vedení firmy.

Kontaktujte nás

Tomáš Svoboda

operátor dohledového centra
+420 608 955 501
info@heros.cz

Kontaktní formulář

Zajímá vás vaše Bezpečnost

Dohledové centrum 24 nonstop 608 955 501