Jak vybrat vhodného dodavatele ostrahy objektu?

Otázkou je, co je vůbec „vhodný“? Když jsme již popisovali různé zákazníky = různé priority, zmínili jsme se o individuálních přáních a potřebách. I zde je nutné zvolit, co je pro mě, jakožto zákazníka, na prvním místě při ochraně majetku.

Je-li to agentura, která nejprve volá majiteli objektu (například rodinného domku), že jim přišel z objektu poplach a jestli tedy je vše v pořádku a mají poslat výjezd.

Přičemž možné dovolání-se konkrétní osobě může být například při návštěvě koupaliště otázkou 10 minut, než to prostě někdo zvedne. A přitom jíž může být objekt vyloupený.

Nebo je to agentura, která má základnu výjezdu s 20-30 minutovým dojezdovým časem – ale třeba v okolí opravdu žádná jiná výjezdová skupina není.

Jsou i agentury, kterým volají ALARMy přímo do zásahových vozidel ve kterých je „PULT“ a operátor i člen zásahovky je jedna a tatáž osoba..

Obecně jsou lokality, kde bohužel nemůžete pohrdnout „čímkoliv“ a prostě se smířit s podmínkami, které jsou něčím mimořádné a někde pod standardem – avšak těm by pak také měla odpovídat cena měsíčního paušálu, která by měla být přímoúměrná dodávaným službám. Máte-li však možnost výběru, snažte se vždy vybrat dle podmínek:

  • nonstop pracoviště dohledového centra

  • vlastní výjezdová skupina (pokud možno i záložní vůz)

  • technické zázemí včetně technické podpory

  • možnost vícekanálového připojení (více tras jak dostat zprávy do Pultu centralizované ochrany)

  • členství agentury v některých z Asociací (možnost vzájemné výpomoci)

  • pokud možno – regionální agentura se znalostí místopisu

Vždy se ptejte, co Vám je kdo schopen (i za příplatek) nabídnout, jaká je možnost kdykoliv si služby rozšířit a jak systém zdokonalovat!

Kontaktujte nás

Lukáš Zvánovec

operátor dohledového centra
+420 608 955 501
info@heros.cz

Kontaktní formulář

Zajímá vás vaše Bezpečnost

Dohledové centrum 24 nonstop 608 955 501